هواپیمایی معراج

یکی از ایرلاین های خوب کشور در چند سال اخیر که هم در مسیر داخلی و هم در مسیر خارجی شروع به دادن خدماتت کرده است ایرلاین هوایی معراج بوده است . در حال حاضر ایرلاین معراج فقط در مسیر های داخلی پرواز دارد .

با شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرز ترکیه شرکت هواپیمایی معراج جز معدود ایرلاین هایی بود که به کشور ترکیه پرواز داشت و کشانی که کارت اقامت این کشور را داشتند میتوانستند به استانبول سفر کنند.

شرکت معراج با داشتن مسیر های داخلی در بین شهر های ایران در این چند سال اخیر به خیلی از شهر های کشور ترکیه پرواز مستقیم داشت . استانبول ازمیر و اسپارتا جز شهر های در کشور ترکیه بودن که این شرکت هواپیمایی به آن پرواز داشت.

آژانس معراج گشت آسمان جز آژانس های فعال برای فروش تور و خدمات گردشگری با پرواز های معراج در خدمت گردگران عزیز میباشد.

درباره هواپیمایی معراج 

شاید جالب باشد بدانید که شرکت هواپیمایی معراج یکی از شرکت های هواپیمایی خصوصی ایران است که با مجوز سازمان هواپیمایی کشوری در سال 1389 تاسیس شد و خدمات رسانی به مشتریان خود را آغاز نمود.

لازم به ذکراست که هواپیمایی معراج با آژانس مسافرتی معراج گشت آسمان هیچ ارتباط داخلی ندارد .

مدیر عامل شرکت هواپیمانی معراج کاپیتان تورج دهقانی زنگنه است و دفتر این شرکت هم در تهران قرار دارد. تاسیس شرکت هواپیمایی معراج با استفاده از تجربه مدیران و پرسنل خود و همچنین به کار گیری افراد جوان و با استعداد آغاز شد و در ادامه خدمات رسانی به مشتریان را با معیارهای بالای عملیاتی و فنی در دستور کار خود قرار دادند و کنار آن هم به مشتری مداری توجه ویژه ای داشتند و دارند.

 

مدیران، کارکنان و پرسنل ایرلاین معراج پس از گذراندن مراحل استخدام تحت نظر بسیاری از مدیران حرفه ای وکار کشته این صنعت که در هواپیمایی معراج مشغول به کار هستند آموزش دیده و به کار گرفته می شوند . شرکت هواپیمایی معراج با داشتن بهترین کادر خلبانی و مهندسین فنی پرواز در کنار بازرسی های بی وقفه کارشناسان ایمنی و سلامت پرواز کمک بسیار زیادی به سرویس دهی سریع، مطمئن و با ایمنی بالا به مسافران کرده است. کسب رتبه اول در بین تمامی شرکت های هواپیمایی به جهت کم تاخیرترین ایرلاین در چند سال متوالی دلیلی بر همین ادعاست.

پرواز های داخلی ایرلاین معراج در چه شهر های است ؟

 

اصفهان ( فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان)،

تبریز ( فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز)،

تهران ( فرودگاه بین المللی امام خمینی و فرودگاه مهرآباد)،

شیراز ( فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز)،

قشم ( فرودگاه دیرستان)،

کرمانشاه ( فرودگاه کرمانشاه)،

کیش ( فرودگاه بین المللی کیش)

مشهد ( فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد).

البته با وجود ویروس کرونا پرواز چندین پرواز این شرکت کنسل گردیده است

 

کترینگ و پذیرایی هواپیمایی معراج در هواپیما :

 ارائه پذیرایی مطبوع و متناسب با ذائقه مسافرین هواپیمایی معراج، یکی از اهداف مهم و همیشگی این شرکت هواپیمایی بوده است از این رو همواره در تلاش است با بررسی و ارزیابی تامین کنندگان کیترینگ داخلی، بهترین و با کیفیت ترین انتخاب را در این زمینه داشته باشد. لازم به ذکر است این انتخاب تنها به تعیین تامین کننده خلاصه نمی شود و پس از آن، کیفیت و نوع کترینگ ارائه شده به طور دائمی توسط کارشناسان ایرلاین معراج بررسی می شود تا راهکارهای مناسب تری جهت افزایش کیفیت و نوع پذیرایی از مسافران ارائه گردد. 


کلاس های پروازی :

در کلاس اکونومی هواپیمایی معراج با تغییر چیدمان هواپیماها سعی در افزایش فاصله صندلی ها جهت ایجاد راحتی بیشتر در سفر گردیده است و این باعث شده فاصله اکثریت صندلی های اکونومی از حالت متوسط استاندارد بیشتر گردد.

 

کلاس بیزینس این شرکت نیز به جدیدترین و مدرن ترین صندلی های دنیا تجهیز گردیده است. در حال حاضر تعداد محدودی از هواپیماهای این شرکت دارای صندلی فرست کلاس می باشند.

 

آموزش مستمر کارکنان را در راس برنامه‌های حال حاضر خود قرار داده است و با توسعه‌ی زیرساخت‌های لازم، سعی دارد تا به بهترین نحو به هدف خود که جلب رضایت مسافران است، برسد. هواپیمایی معراج هم‌اکنون در شهرهایی مثل: تهران، مشهد، کیش، شیراز، اصفهان و کرمانشاه و در کشورهای ترکیه، عراق، مالزی، کویت و امارات ایستگاه‌های فعال دارد و مسافران مسیرهای ذکر شده می‌توانند مستقیما از خدمات هواپیمایی معراج بهره‌مند شوند.

 

 

  جالب است بدانید که هواپیمایی معراج به تازگی در جهت حمایت از حفظ محیط زیست، شمایل یوزپلنگ ایرانی را بر بدنه‌ی هواپیماهای این شرکت نقش زده است.

 

 

 

 

 


گواهینامه ها کسب شده توسط هواپیمایی معراج چیست :

لازم به ذکر است که بدانید شرکت هواپیمایی معراج در سال ۱۳۹۲ موفق به کسب گواهینامه "مدیریت تداوم صلاحیت پروازی" شد.

این گواهینامه نخستین بار بود که به یک شرکت هواپیمایی ایرانی اعطا می شد و علت آن تدوین ساختارها و افزایش توانمندی در تعمیر و نگهداری هواپیماهای معراج بود.  عملکرد مثبت و ثبت رکورد  طبق گزارشات سازمان هواپیمایی کشوری، معراج در سال ۱۳۹۳ با میانگین زمانی ۷ دقیقه تاخیر، توانست کمترین تأخیرات پروازی را در میان شرکت های هواپیمایی دیگر به ثبت برساند.

 

در سال ۱۳۹۵ نیز ایرلاین معراج، رکورد طولانی ترین پرواز ایرانی را با انجام پرواز هیئت دیپلماتیک جواد ظریف که از سیدنی به تهران و به مدت ۱۷ ساعت بدون توقف و سوخت گیری انجام شد را شکست.

درباره  پرسنل هواپیمایی معراج :

پرسنل هواپیمایی معراج، پس از طی مراحل استخدام تحت نظر مدیران حرفه ای و طراز اول صنعت هوایی کشور، به خدمت گماشته می شوند از این رو تلاش شده است تا با بهره گیری از کادر خلبانی و مهندسین فنی مجرب، خدماتی سریع، مطمئن و ایمن تر به مسافران ارائه گردد.

گروه مهمانداری معراج، متشکل از سر مهمانداران حرفه ای و مهماندارانی جوان و لایق است که با رعایت خط مشی شرکت، سرویس های متنوع و ایمنی به مسافرین ارائه می کنند. لازم به ذکر است تمامی مهمانداران معراج پس از گذراندن دوره های آموزشی لازم و مطابق با استانداردهای بین المللی به کار گرفته می شوند.

 در راستای ایجاد محیطی آسوده و لذت بخش و با توجه به سیاست های خاص این ایرلاین، طراحی و رنگ بندی لباس فرم مهمانداران نیز توسط حرفه ای ترین طراحان مد و لباس در کشور، پیاده سازی و اجرا گردیده است تا در این خصوص نیز رضایت کامل مشتریان حاصل گردد.

 لوگوی هواپیمایی معراج  :

نشان این شرکت هواپیمایی که متشکل از دایره ای با دو بال نمادین به رنگ های قرمز و آبی است، نماد پرواز و در برگیرنده مفاهیم حرکت، کمال و یکپارچگی است.

همچنین رنگ آبی به معنای آرامش و لذت و رنگ قرمز نشانی از قدرت و انرژی است. هواپیمایی معراج معتقد است این لوگو نشان دهنده مفهوم حرکت، آرامش، لذت بردن، زندگی و انرژی مثبت در پرواز است و در نهایت به شعار سازمانی این ایرلاین اشاره دارد.

 

 

 


مشاهده نظرات

نظرتان را در مورد این تور با ما به اشتراک بگذارید

امتیاز 2.7 از 5 | از بین 3 امتیاز دهنده به هواپیمایی معراج
معراج گشت آسمان